УБТС продовжує місію у Непалі
30/05/2017
Випуск-2017 в УБТС
12/06/2017

Про магістрів UBTS

Завершився другий рік навчання для студентів, які навчаються на магістерській програмі, акредитованій американською Southeastern Baptist Theological Seminary. Про те, якою була ця сесія для студентів, та чому вони довели до сліз викладача – читайте далі у матеріалі.

Цього разу майбутні магістри осилювали мистецтво «бути вчителем», переймаючи досвід доктора Кена Коллі, який останні cорок років працює у сфері освіти. П’ятнадцять з них працював директором християнської школи у Меріленді, а за цей час здобув докторську ступінь у галузі управління освітою в університеті штату Меріленд. Навчав студентів магістерської та докторської програм Southeastern Seminary у Wake Forest. Зараз він є керівником докторської програми «Християнської освіти». Доктор Коллі також є автором трьох книг: The Helmsman: Leading with Courage and Wisdom (2006); Navigating the Storms: Leading Christian Schools with Character and Conviction (2010); Ten Practices of Effective Boards: A Unique Tale about Board Governance, та десятків статей у різних наукових та християнських виданнях. Окрім  того, має досвід викладання та промовця у сфері освіти в кількох країнах на різних континентах: США, Панама, Куба, Гаїті, Конго, Україна. У шлюбі з дружиною Кеті 41 рік, виховали двох дітей Скота і Кейтлін.

«Мені доводилось викладати в різних країнах, та ніде як в Україні, я не плакав під час викладання. Студенти упродовж тижня виявили високий рівень активності у навчальному процесі, творчий підхід до виконання завдань. Було видно, що кожен з них практично задіяний у служінні та у процесах християнської освіти. Мене вразила здорова атмосфера з колосальним почуттям гумору у цій групі магістрів…» – ділиться враженнями професор.

Ми запитали студентів про їхні враження від тижня навчання:

«Доктор Коллі був дуже корисний у тому, щоб допомогти нам стати хорошими вчителями. Він дуже «правильний» вчитель, цілісний, і вміє навчити у процесі…», – Єлисей Пронін, пастор церкви, керівник факультету ОНЦ в УБТС.

«У мене були доволі стримані очікування від сесії, у назві якої були слова «теорія навчання». Слава Богу, Кен Коллі з перших хвилин показав, наскільки практичним може бути курс про «теорію». Ми побачили викладача, який любить свій предмет, і цією любов’ю запалює учнів. Кен зміг і дати нам матеріал в потрібному обсязі, і зробити це настільки талановито, настільки різнобічно, що, на мою думку, він знайшов ключ, зумів донести свої ідеї до кожного студента…», – Олександр Новіков, заспуник старшого пресвітера в Дніпропетровській області.

«Курс «Теорія навчання і застосування» в УБТС, став часом мого особистого переосмислення, як викладача. Метод активного викладання, запропонований доктором Коллі, дав мені відповідь на те, яким чином найкраще не просто доносити інформацію, а вчити так, щоб студенти досягали максимального розуміння матеріалу. Цінною для мене стала фраза Кена Коллі: «Пастух має пахнути, як вівця», яка спонукає ще більше віддавати себе студенту та перейматися ним й поза межами навчального класу…», – Олег Нисинець, директор Рівенського Регіонального біблійного коледжу.

«У процесі навчання з доктором Коллі мене пронизала думка про те, що Бог створив нас індивідуальними особистостями. То чи маю я право у процесі викладання, використовувати однакові методи до всіх? Ні, до кожного потрібен особистий підхід. І завдяки доктору Кену ми побачили різноманіття цих методів і підходів у процесі навчання. Мене вразило у ньому те, що ми й не зауважили, як він навчив нас, навчаючи. Викладаючи, він застосував усе те, чого хотів нас навчити…», – Олена Дуб, керівник факультету «Жіноче служіння» в УБТС.

«Навчання в УБТС є хорошою можливістю для мене спілкуватися з братами-служителями, однокурсниками. Будувати дружні і партнерські стосунки з ними і переймати їх досвід. Окрім того, кожен з пройдених курсів є подарунком, після якого залишаються нові практичні навики. На лекціях доктора Кена Коллі я виніс дві особливо цінні ідеї. Перш за все: яким чином ми можемо визначати потенціал наших дітей, або учнів в церкві і допомагати їм розвинути його.  Цей курс також допоміг мені зрозуміти стратегію ефективного засвоєння знань людьми. Що допоможе мені покращити власне викладання у церкві та у навчальних закладах», – Руслан Мандзюк, пастор церкви у Почаєві.